sâmbătă, octombrie 02, 2010

Am zăbovit destul în fața acestei pagini albe și m-am hotărât să scriu despre premiile MTV - VMA 2010.

În primul rând trebuie să precizez că am fost fascinat de "costumațiile" de pe covorul roșu. Mi-au atras în mod deosebit atenția hainele purtate de Katy Perry, Lady Gaga și will.i.am. .


Will.i.am, membru al formației Black Eyed Peas, a fost vehement criticat pentru alegerea vestimentară, totul prin prisma faptul că dă dovadă de rasism. Nu înțeleg cum vine asta, dar oricum mi se pare ciudat ca un negru să se facă și mai negru; probabil a vrut doar să atragă puțină atenție.


Lady Gaga a schimbat 3 outfit'uri in timpul evenimentului. Probabil cea mai notabilă (și prin notabilă mă refer la controversată) costumație a fost ultima: cea din carne. S-au pus foarte multe întrebări referitoare la aceasta alegere "Nu pute?" "N-ai murdărit totul în jurul tău?". Cica era o carne bogata în grăsime și care în loc să intre în procesul de putrefacție se...micșora; mirosul era suportabil mai ales că acest costum a fost purtat aproape 7 ore fiindcă de la VMA, Gaga s-a dus la emisiunea ELLEN. Acolo a fost întâmpinată cu un costum de baie facut din legume, Ellen fiind o vegetariană convinsă.


Pe scurt însă, Gaga a primit 7 premii VMA:
  • Video of the year
  • Best Pop video
  • Best Female video
  • Best collaboration (cu Beyonce)
  • Best dance music video
  • Best choreography
  • Best direction



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu