joi, septembrie 24, 2009

15 septembrie


Timp de 12 ani data aceasta prevestea începerea şcolii, deja devenise o obişnuita. Acum e ciudat, dacă ies p'afară văd tot felul de copchii cu geamantanele-n spate, speriaţi până şi de umbra lor, târându-şi zilele către o unitate de învăţământ. Trebuie să mă dezobişnuiesc de chestia asta, deja am scăpat de un ciclu de învăţământ...obligatoriu, toţi ghimpii vor ieşi acum la suprafaţă, se va vedea cine a trecut clasa doar că a venit mămicuţa cu pacheţelul la profesor. Abia aştept să-mi întâlnesc foştii colegi (de liceu) peste câţiva ani, sunt curios câţi o să fie măturători pe stradă...sau caţi reuşesc să ia bacu' până atunci. Da, sunt rău, dar pe dreptatea mea.

Cred că această dată de cincisprezece septembrie o să îmi aducă mereu amintirea şcolii generale şi mai putin a liceului.

2 comentarii:

monicu spunea...

I MISS YOU :(

Anonim spunea...

Lasa ca anii de liceu raman cei mai faini, no matter what ...colegi, prieteni, timpul liber, etc.

Trimiteți un comentariu