sâmbătă, ianuarie 02, 2010

La Mulţi Ani stimabili cetetori şi cetetoare, blogăriţe şi blogăriţoi! Acestea fiind spuse vreau să inaugurez primul "blog entry" pe acest an, 2010.


Ce am facut eu de Anul Nou? Am plecat din Narnia în care trăim cu toţii şi m-am dus cu private jet'ul furnizat de sponsori la un "New Year's Party" în Upper East Side NY, USA. Am fost invitatul special al Angelinei *sau Ange că aşa îi place să o strig* sau pe numele ei de scenă că e mai uşor : Lady Gaga. Ne-am distrat de m-i-n-u-n-e, revelionul a fost incendiar cu Gaga printre noi. Când m-am trezit, era...dimineaţă.




2 comentarii:

Dianora Ungureanu-Maier spunea...

Mai, tu te-ai uitat cam mult in ultima vreme la Gossip Girl nu? :D Hepi niu ir! :D

Anonim spunea...

Hapi niu Ir si tie :)
...pacat ca n-ai raspuns de sarbatori la telefon.
I hope you are ok...

Trimiteți un comentariu