vineri, ianuarie 22, 2010






N-am crezut niciodată că perioada sesiunii poate fi numită prin excelenta "stresiune" şi nu mi-am crezut prietenii care-mi ziceau că preferă să mai dea bacul încă o dată decât să treacă prin perioada asta a anului. Până la urma e bine, e distanta de 3-4 zile între examene sau chiar mai mult (gen o saptămână, două.) şi poti invăţa lejer dacă n-ai avut chef în restul semestrului, norocul meu că am mai deschis nişte cărti şi nu a năvălit toată materia pe mine acum.Până acum am avut câteva examene:

  • economie - 5.00 - niciodată nu mi-a placut materia asta, e foarte jegoasă şi urât structurată, mă bucur ca am trecut; trăiasca grila pă care am învăţat-o ca robotul.
  • engleză - 10.00 - nu avem dubii, chit că e o engleză juridică.
  • drept roman - am incertitudini la ăsta, chit că m-am pregatit am avut norocul să-mi cadă subiectele din acele mici părţi ce nu le-am învăţat; am aberat pe acolo, sper să îi se facă milă de mine şi să mă treacă, măcar cu 5, noroc că am puncte la seminar.
  • drept constituţional - aici chiar am cazut pe subiect, am scris într-un hal făr' de hal tot ce îmi aminteam pe o ciornă apoi le-am structurat frumos pe foaia de examen; chiar sper la o notă destul de măricică aici, depinde de profa de seminar câte puncte vrea să-mi dea.

În afară de cele menţionate, mai am încă două examene la drept civil respectiv la Teoria Generala a Dreptului (TGD). Noroc că examenul de civil e grila şi poate din această cauza un pic mai uşor, dar oricum o să avem şi o speţă de comentat *laughs*.

Aşadar, cam asta e perioada stresiunii la mine. Ah, era să uit, am visat că îmi învăţam la drept, citeam din carte, când brusc toate cuvinte au început să se răsucească şi să se transforme în cifre ori în tot felul de operaţii matematice (fracţii, limite, grupuri, cercuri, legi de compoziţie , monoizi ş.a.m.d.) m-am speriat atât de tare încât am închis cartea să ma uit la copertă, scria "DREPT" dar conţinutul tot aparţinea matematicii. Ce coşmar.




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu