vineri, iulie 31, 2009


Cu cât cunosc mai multi oameni, cu atat imi plac mai mult câinii. Dar mie imi este îndeajuns doar să văd fenomene şi tipologii umane încât să regurgitez dragostea mea faţă de ei.

Astăzi, voi vorbi despre INA INNA [numele ăsta mă duce cu mintea la marca unei maşini de spălat]. Ce e această INNA? E o fătucă, ce se aude prin telefoane [cel puţin de acolo am auzit-o eu] /cluburi / radio/ tv, în general ascultată de oamenii simplii [aici includ şi manelistii]. Nu incep acum să mă agăţ de gusturile [proaste] ale unora, ci vreau doar sa reamintesc că muzica aia e de duzină; ca şi "cântăreaţa" de altfel. Dacă in vogă e haus, trans, aR end Bi, măcar luaţi şi voi ceva de calitate, nu tot ce ascultă prostu' la colţul blocului.Spirit de turmă ce au unii.

Fiindcă unul dintre cele mai curioase cuvinte din limba engleza este "aviară gripa" (E. Boc), trebuie să o auziţi pe starleta mai sus menţionată în următorul interviu. Cuvinte precum "bed acident"; "Ai si mai dead with mai ais" fac din urmatorul clip...ceva foarte amuzant.



Nu uitati: "Ai lov mai fens from al the uărld"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu