luni, iulie 20, 2009


Cu replica "Un dosar tip plic" am intampinat-o pe tanti de la xerox.Raspunsul ei a venit prompt "nu mai avem, dar cred ca am cu sina".Tutzi şina mătii...

Chestie ciudata, in zona locuintei mele am doar doua xerox'uri...dintre care unul e intodeuna inchis.Nu exista vreo papetarie sau chiar daca e, intodeuna nu are ceea ce cauti, un fel de teorie a conspiratiei.Cautam cu disperare un dosar plic...pentru facultate.Am intrebat pe la chioscurile de ziare, ca deh, daca au tigari, bombonele si alte rahaturi trebuie macar sa tina dosare.Bineinteles ca nu aveau.Dar in schimb daca cautam casete audio cu ultimile aparitii ale lui Copilul de Haur sigur gaseam, de fapt nici nu trebuia sa ma chinui sa le caut, erau peste tot.Domn'le asta e Romania, tara noastra pamant (cu) de flori, manele la tot pasu si un amarat de dosar plic... nu.

Fuga mea nu s-a oprit aici, a trebuit sa ma duc pana la Papyrus (P.Romana), singurul loc unde am si gasit ce cautam.Apoi de la Romana a trebuit sa ma duc la Unirii, sa schimb, sa ajung la Timpuri Vechi Comuniste Noi.Facultatea e la o flegma aruncatura de bat distanta, m-am inscris si am fost admis.Aveti in fata un proaspat student, la drept.

si nu-s blond...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu